Ben linola kullandım hiç fayda etmedi boşuna o kadar para verdim en iyisi bepanthol sensiderm doktorum onerdi yüzü baya kizarik ve kuruydu 2 günde geçti devamlı sürdüm her gün 2 3 kere . suan arada bir hafif kizarinca sürüyorum hemen düzeliyor vücudunda da var oraya da bepanthol sensidaily olanı aldım günde 3 farklı nemlendirici sürüyordum yine fayda etmiyordu mustela linola ve e bebekteki losyondan