Bebeğimin yüzünde kızarıklıklar oluştu.Doktorumuz 3 tane losyon önerdi.Bunlardan birini alabilirsiniz dedi.Seçimi bize bıraktı.Kullanan varsa yazarsa çok sevinirim.Hangisini önerirsiniz.Sebamed, Linola ve Mustela.Hangisinin bebek bakım losyonu daha iyidir