Alpaslaninannesii oğlum nerdeyse 9 aylık olcak hala tam anlamıyla oturamıyo mutlaka yanında oturuyorum aniden yana geriye öne doğru devrilebiliyo çünkü.. ve biz destekli bi şekilde ayaklarımızın üzerinde yeni yeni durabiliyoruz halbuki 4. Ayında basıp adım atanı gördüm.. demekki biz biraz geriden geliyoruz.. her bebeğin gelişim evreleri farklılık gösterebiliyo her konuda olduğu gibi bundada bireysel farklılıklar var diyorum ve sorun yapmıyorum.. sizin de içiniz rahat olsun 🙏🏻