Ya arkadaşlar ne yapacağmı şaşırdım izindeyim şuan evdeyim pandemi malum dışarı cok cıkmadık bebegmde 5.5 aylık arada kayınvalidmeler gelip gidiyordu ama şu 1 aydır eve kim gelse kimi görse içli içli ağlıyor ben alıyorum hemen susuyor önceleri diyordum acaba beni arayacakmı falan diye de Böylesinide düşünmemiştim birilerini görmek bile istemiyor evinde şen şakrak gülücükler atıyor bir yere gitsek hep mutsuz hep ağlıyor arabaya binince bile arabayı bile istemiyor ne yapacagmızı şaşırdık ya sizin başınıza gwlen oldmu nasl alıştırıcam en azından arabayı sevdirsem bir yere gidemiyoruz bu şekilde herkes de bize siz öyle alıştırdınız sizin yüzünüzden diyor iyice snir oluyorum sanki isteyerek yaptık😑 İnsan görmwk istemiyor kimseye gülmüyor babası ve ben dışında napıcam bilmiyırum bu arada Siz arabayı sevmeyen bebeklere nasıl sevdirdinz koltuk arayışındayım koktugmuz yok arabada