Miyauw Arkadaşlar sebep ne olabilir bu zamana kadar şükür hiç pişik olmadık 6,5 aylığız geçen baktım bir tane vardı iyice temizledim mustela pişik kremi sürüyoruz her bezi açtığımızda bugün baktım 2 tane olmuş sivilce. Alerjik bir durum mu acaba
ArdenTugce Miyauw poposunun iç tarafındaysa bilmiyorum ama yüzeyindeyse normal sütün yağlıysa ondan olabiliyormuş
Miyauw Yüzeyi değil tam sildiğimiz yerin yan tarafında. Bende bilemedim ki umarım geçer daha fazla artmaz