Zhnce Evet baya zor olabilir 😔 bizde oğlum doğduğundan beri aynı bebek doktordayız konuştuk oda bize 2 yaşa kadar yaptırmamız lazım yoksa 4 yaşa kadar önermiyorum annesi demişti 🙈 4 yaş mı yoksa 15 aylık mı diye bakınca da ben 15 aylıktan yana oldum 🤷🏻♀️ Küvezde kalmasaydık doğar doğmaz yaptıracaktık ama istediğimiz gibi olmadı kısmet diyorum ☺️ Şansımız da şu yönde kendi bebek doktorumuz da o hastane de psikolojik desteği çok büyük oldu bugün konuştuk ☺️