Herkese merhaba.. normalde 27 ocakta olmam regl hala olmadi bugun10. Gün gecikti dün test aldım 18 TL olan erken belirti testi dedi eczacı yaptım negatif ama hala olmuyorum hiç gecikmezdi bu kadar. Eğer bu testlerden alipta yanlış çıkan varmı lütfen yardımcı olun daha bebeğim çok küçük ve yeni bir şeye hazır degilim