Kızlar , 2. Gebeliğim 8 haftalık olmak üzereyim ve 19 aylık oğlum var , kendisi hala emiyor ısrarla bırakmıyor . Ben bu gebeyken emzirme olayını 3 doktora sordum . İkisi emzir , birisi emzirme tehlikeli dedi . Yani düşünüyorum düşünüyorum , bi yandan çok emzirmek istiyorum diğer yandan diğer bebeğime acaba mı doğru mu ! diye vicdan yapıyorum . Yok mu hiç aranızda hem emzirip hem sağlıklı çocuk doğuran . Yoksa oğlumu iki yaşına kadar emzirmek istiyorum . Aşırı düşkün memeye , bi kaç kere denedim asla banamısın demedi . Feryat figan kopardı 😟 ona da üzülüyorum . Ay biri bana güzel mantıklı şeyler söylesin ya . Doktorlar da çok çelişkili . 🤷🏻♀️