Tugraninannesi Bi tanıdığım 20 yaş altı artık toplu taşıma kullanabilecek ara tatillerden sonra okullar kesin açılacak 65 yaş sınır VS kalktı dedi cumhurbaşkanı açıklama yaptı dedi ama gerçekten doğru mu?
GoGirl Tugraninannesi en son ki aciklamada boyle demedi cumhurbaskani yeni bir aciklamada yapmadi aksine artarsa daha sıkı tedbirleri gelmeli diyor bilim kurulu
Miyonunannesi Tugraninannesi 20 yas altına toplu tasıma izni var evet 8 ve 12. Sınıflara okullar acıldıgı için kursları falan oluyomus galiba