Merhaba kızlar. 22 ay önce sezaryen dogum yaptım. Dikişlerle alakası şimdiye kadar sorun yaşamadım. İlk zamanlar haliyle çok dikkat ettim. Son zamanlar zaman zamana agira yakın şeyler kaldırıyorum. Zaten oğlum 13-14 kilo. Bazen karnımın üstüne çıkıyor oyun oynama niyetine hiç sorun olmamıştı. Bugün biraz acımaya başladı. Acaba bu kadar süre sonra genede çok dikkat etmek gerekirmi? 2.yil sonra tekrar doğum bile yapılabiliyor bilemedim dikisler böyle acır mı?