Arkadaşlar merhaba, çamaşırları yıkayıp kurutmaya attıktan sonra , kuruturken böyle ıslak bez kokar ya öyle bir koku yayıyordu etrafa. servis çağırdık falan bişeyi bozulmuş o parçada ellerinde yokmuş o yüzden para iadesi yaptıralar 1 sene önce almıştık kurutma makinesini çünkü . Yeni kurutma Makinesi aldık ama yine çamaşırlarım güzel kokmuyor hiç yeni yıkanmış çamaşır gibi değil . Çamaşır makinesinde galiba sorun dedik eskimişti de onu da değiştirdik yeni aldık. Bugün çamaşır yıkadım yine makineden çıkınca tertemiz kokmuyordu sanki, kurutmaya attım sonra yine kuruturken ıslak bez gibi iğrenç bir koku yayıldı etrafa ve çamaşırlar kuruduktan sonra yine güzel kokmuyordu sorun nerde anlamıyorum daha 2 hafta oldu ikisinide yenileyeli. Her ikisinin üstünde de örtü serili hani bu çamaşır makineleri için olan örtüler var ya ondan mı acaba diyorum . Bir çıkmazdayım fikriniz var mı acaba ? Neden böyle oluyor