Merhaba herkese bebeğim 53 günlük memeyi ağzında tutmuyor emerken sürekli bırakıyor ve resmen bir mücadele içinde oluyor ben biberon kullanımıyorum doğduğundan beride sadece emzirdim ama yaklaşık iki haftadır emerken memeyi sürekli bırakıyor ve en uzun tuttuğu beş dakika oluyor çok zorluk çekiyorum memeyi tutturup karnını doyurmak için acaba meme reddi mi bu ilk bebeğim ve neden böyle olduğunu bilmiyorum