arkadaşlar ilk bebeğim acemiyim. ailelerden uzagiz ve haftasonu karantinasi var🤦🏻♀️ napacagimi şaşırdım. burnu tıkandı. okadar uslu bir bebekti ki, şuan sürekli ağlıyor, burun tikanikligi yüzünden düzgün ememiyor da. ek gidaya da daha 3 gun once başlamıştık 😔
napabilirim ne iyi gelir? Ilerlemeden burun tıkanıklığıni atlatabilirmiyim? başına gelen varmi? okadar agliyorki başım çatlıyor şuan benim