Bebeğim 2.5 aylık bugüne kadar maşallah sütüm yeter artardı bile tek meme emer diğerini Bi sonra ki beslenmede ortalama 2.5 saat sonra alırdı. Ama şu son 3 gündür göğüslerim çok yumuşak geldi gece de aynı şekilde 15 gün öncesine kadar üst baş kalmazdı bebişim de son 3 4 gündür her iki memeyi emiyor ama sızlana sızlana ıkına ıkına emiyor süt mü az acaba diye düsünüyorum dün sol memeyi emdi 2.5 saat sonra o memeyi sağdım 70 cıktı bugğn her ikisini toplamda 14 15 dk emdi üzerine sağdım 30 çıktı. Sizce mamayı az az da olsa verme vakti mi geldi? Süt gelmediği için mi ıkınıyor gazı çok ondan mı yoksa meme reddi mi başlıyor kafam allak bullak 😒😒😒