Mom064 FerihaNerde gidin değiştirin o zaman ortada tazminatlık bi durum yok nerden para düşer diye oturup dusunmussunuz ilte hersey ortada evladınız var haram yedirirmisiniz ya
sevcan Aselinannesii6 onlar zaten gerekenı yapar sızı yonlendırır eğer süreç uzarsa tüketici haklarına sıkayet edersnz davayla uğraşmak yerıne. ama appleın kendı hatası oldugu ıcın bence ona bıle gerek kalmıcak yenısını verıcekler sıze telin.
Aselinannesii6 sevcan Mom064 Slda35 gamefry Kuzimom Simiyy Senemasilberen kızlar aradım apple destek hattını oda kardeş olduğunuz için oluyor illaki kemik yapınız göz yapınız benziyodur bu konuyla ilgili arayan tek siz değilsiniz çalışmamız devam ediyor güncelleme geldikçe düzelicektir garantiye verseniz de bi çözümü yoktur dedi hattaki
Mom064 Aselinannesii6 ya hakka girmeyin bence az önce baskasının yorumunu siz sanmısım kusura bakmayın cidden hakka girmeyin gidin değişim yaptırın yada oaranızı iade alın haram para sonucta nerden nasıl geldipi belli değil evladınızı düşünün
Slda35 Aynı sorun bende de var dava açmak aklıma bile gelmedi açıkçası..garantiye göndereceğim muhtemelen yenisi gelir.
gamefry Ya çok benziyorsunuz ya da yüz tanıma sistemi eğer farklı kişi suratına tutup ekranı şifre ile açarsa, onu da tanıyor artık basit şekilde.
Kuzimom Aselinannesii6 bunun videosunu çekip mail yoluyla onlara atın zaten gerekli ödemeyi size yaprlar
Mom064 Kuzimom hayır canım telefonun parası istenmiyor kat kat fazlası isteniyor olurmu öyle şey tazminat davası acılmalı
Gamzeli2206 Simiyy onlarada ödemediler diye biliyorum ben yeni telefon teklif etmişler kabul etmemişlerdi en son
sevcan Aselinannesii6 saçmalamıs aska açmaması lazım siz götürün apple onu. hakkınızı arayın ne gerekıyorsa yapsınlar öle başlarından atmakkolay ıkı kelımeyle