Berrakbkrr bununla ilgili bazı yöntemler var olduğu söyleniyor evet . kesin değil tabi ama olasılığı artıyor sanırım. Ablamda 2 oğlunun üzerine bir kızı olsun istedi bu yöntemleri uyguladı o ay hamile kaldı ve bebeği 12 haftalıkken karnında öldü. Onun bir Arkadaşı da bu yöntemle kız istiyordu onun da 2 oğlu vardı oda uyguladı hamile kaldım ve cinsiyeti kız oldu ama 31. Haftada aniden bazı sıkıntılardan dolayı doğum yaptı ve bebek şu an küvezde 1 kg bile değildi doğduğunda.
yani demem o ki bazı şeylere karışmamak nasibine katlanmak gerekiyor . Acı örneklerle görmüş oldum bunları. O yüzden sizde hiç bu işlerle uğraşmayın bence.