Merhaba bebeğim 1 aylık gece gündüzü öğretmek istiyorum uzmanlar 7 gibi uyutun odasında beşiğinde diyor da 7 de uyursam gece biizm uyuma saatimize kadar odasında mı kalıcam 🙄 odada bırakıp oturma odasına geçsem çok küçük kusar bişey olur diye korkuyorum 😪 bu yüzden 11 e kadar bizimle oturma odasında uyuyor ışıklı ortamda. Bu sorunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum. Siz naısl öğrettiniz yaa da erken mi daha