laura_ ay tutun beni ne tarafa bayılıyoruz 🤦 şu insanları anlamıyorum anlamayacam da çok acayipler felaket tellalı gibi mübarek ay yok senin çocuğun şunu yapmadı kesin kötü bişey var ay yok şu bu nedir ya takma canım sen sesli öpmek yada öpmemek de neymiş Allah aşkına ilk defa böyle saçma bişey duydum vallaha bu arada ikna edici ne dedi gerçekten merak ettim Yarabbim daha neler duyacaaağimmm 🤷