Annebebek58 Anneler bebegimi saglik ocaginda kontrole goturuyorum her ay suan 6 aylikk 4.5.6. Aylrda bas cevresi hala 43 bebek buyudukce bas cevresi genislemez mii bi aksilik mii var acabaaa
Hant Annebebek58 bir problem olsaydı söylerlerdi size diye düşünüyorum ama benim doktorum kilo aldıkça baş çevresi değişir demişti. Belki bebeğiniz minyon tiplidir hemen kötü düşünmeyin :)
MoRella Annebebek58 Önemli olan bıngıldağının kapanmamış olması. Bıngıldağım lapanmaması başın büyümeye devam ettiğini gösterir. Eğer böyle birşey olsaydı muhakkak söylenirdi diye düşünüyorum.
Annebebek58 EEymenn valla saglik ocagindakiler ne biliyor bende anlamadim herseye normal diyip gonderiyolar
Rabiadoruk Selen92 doktorum bol bol su ve ekmek yedir yarın sabahtan itibaren dışkıyı kontrol et dedi
MoRella Annebebek58 Eliyle kontrol etmedi mi? O halde bi uzman doktora görünün, en azından içiniz rahat etsin.