mervedogu Kızlar selamm bebeğim 2.5 aylık geceleri hiç uyumuyor ben deviti hep akşam 8 den sonra veriyordum, akşam vermek huzursuzluk mu yapıyor öyle bir şey duydum doğru mu bilginiz var mı
0101adana mervedogu ben sabah veriyorum mama dan önce zaten huysuzluk yapıyor yine posta söylemiştim akşam vermeyin
Necla61 mervedogu bana herhangi bişey demedi kimse ama sabah uyandiginda bebegimin bakımlarını yaparken d vit kan veriyorum akşam vermek mantıklı değil zaten