Ayy kızlar yeminlee yıldım anlayan kimse yok herkes elestiri manyağı olmuş boğuldum oglum 6 aylik doğduğundan beri ağlıyor kolikti gazimiz bitti simdide benden ve babasindan baska kimi gorse ağlıyor kayinbabam gille bitisik oturuyoruz adamlar her gördüğünde ağlıyor pandemi yüzünden yalniz bir bebek olarak büyüdü ondan mi yada zaten agliyor mu bilemiyorum gorumcemlere geldik 3 saattir odada yalniz oturuyoz agliyor diye cok bunaldım artik bu durumdann evden çıkmak bile istemiyorum. Virüs var ne geziyorsunuz diyenlere bulunduğum ülkede turkiye kadar agir geçmiyor dipnot olsun.