Deren yaa sizinle aynı günüz demek 😍 bizim de gün içindeki uykusu biraz fazla emerken uykuya dalıyor, ben yastık üzerinde emziririm ve eğer kucakta ise baya da uyuyo onun dışında pusette koyup mutfağa götürüyorum iş yaparken yalnız kalmasın diye orda da davlımbaz da uyuyo diğer zamanlarda oyun halısnda vs akşam da 5saat uykusu var şimdilik eğer yoksa ve altı temizse yoksa 2saate uyanır, çok uyuması problem mi acaba gün içinde sanki günü ona verimli geçirtemiyor muyum