6 günlük oğlum var . İlk başlarda 2 saatte bir 15 dakika biri 15 dakika biri dedi doktor.o skeilde ilerledik güzel. Fakat 2 gündür oğlum memede 5 dakika anca duruyor we uyuyor ama mememden gelen süt daha o ağzına gelmeden damlıyor. Ve o 5 dakika emmeyle bıraksam 4 5 saat uyucak. Acaba yetiyor mu . Birde ilk başta memeyi tutmayı reddediyor ne yapmayalım çok geldiğinden mi acaba