Merhaba anneler. 57 günlük bi bebeğim var. Erkek. Son bir haftadır kafası terlemeye ve ağlarken gözleri yaşarmaya başlamıştı. İki gündür de uyurken, uyanıkken terliyor. Ateşi de yok şükür. Ama huzursuzluğu var.
Bebeği böyle olan anneler var mı?
Bebekler ne zaman terlemeye başlar?
şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 😊