Semayyldz Kızlar bebeğiniz sakinleşsin diye içtiğiniz, yediğiniz bişeler var mı ? Ben bgn kafeinsiz kahveye içmeye başladım ve papatya çayına başladım.
Semayyldz Eslemmomy tamam canim bende öyle yapayım benim bebe çok huzursuz ben çok kahve ve çikolata tüketiyordm 2 3gundur meğer ondanmis
Eslemmomy Semayyldz bende çay kahve çikolata yedim ama ne bileyim bırakınca da aynıydı her bebek bir degil galiba