245 Kizlar kizimin bugun sesi kisilmis. Nasil gecer acaba basina gelen var mi nasil gecer doktora gitmeli miyim
Cansumommy 245 2-3 güne kadar yeniden çok ağlamazsa yani yine kısılacak kadar, ağlamazsa, geçer. bizim kızın aşı günlerinde kısılıyor ağlamaktan. sonra geçiyor hiç bir şey yapmadan.
Ececik07 245 ne kadarlık bebeğiniz. Benim kızımın da kısıldı bugün pamukçuk çıktı ağzında 5 gündür kısıktı uykusuzluk huzursuzluk ve iştahsızlık başlamıştı. Siz de de oldu mu bunlar?
Cansumommy 245 soğuk bişiler yiyip içmediyse, ağlamadıysa da dr a gidin o zaman. bilemedim ki şimdi.😒 normalde zaten kendi kendine geçer ses kısıklığı 3-4 gün bekleyin bakalım
245 Cansumommy Soguk bise yemedi . Oksurmuyodda.aglamadi oyle uzun sureli bakalim pazartesiye kadar takip edim yoksa pazartesi gotururum
nazatamina Kiziniz ne kadarlik benim bebegim kucuktu once sesi kisildi oksuruk falan hic olmadi ama sonra hirilti basladi ust solunum yolu enf olmusuz hemde bir gun icinde antibiyotik basladi doktorum hemen ve inmeden sukurler olsun kurtulduk cok iyi takip edin
245 nazatamina 19 aylik cnm .oksurme aglama hicbise yok. Usutmus mu acaba.bi kere burnu akti sadece.ama keyfi falam yerinde aglamiyo.normal davraniyo.sadece sesi kisik