Kızlar normalde bebelac gold 1 kullanıyorduk piyasada sıkıntı var stok verilmiyor diye hipp mamaya döndük fakat bebeğim de reflü var 5.5 aylık oldu hipp kullanmaya başlayınca daha çok kusuyor . Doktor bize bebelac gold AR kullanabilirsiniz kusması artarsa demişti . Eczaneyi aradık Aptamil reflü maması var dediler . Şimdi hangisi daha yararlı olur kullananlar yardımcı olabilir mi ?