Hmtgce mochi gibi ürünler süt toplayıcıdır,sağım / arttırma mantığıyla çalışmazlar.Boşa akan/akacak sütü toplamaya yararlar.Az sütü sağarak arttırma gibi durumlara pek faydası olmaz. Mesela ben mochi kullanıyorum çünkü tandem emziriyorum birikeni büyük oğluma veriyorum veya hastaneye gittiğim oldu evde bıraktım küçük oğluma annem içirdi filan.Sağım yapsam makineyle,tazyik olur daha önce başıma geldi.Süt kanallarım dar benim.O yüzden mochi,terbiye olana kadar kurtarıcı bi nevi.
Süt azalması da, sağım bir kıstas değildir.Ben makineyle sağsam 40 cc belki çıkıyor ama çıkanla alakası yok sütün. Bir de çok stres yapıyorsanız, dünyaları yiyip içseniz sütünüz inmez frenlenir.Benzer şeyler yaşamıştım,ne zaman kafamı rahat bıraktım o zaman değişti her şey.