Benim de çok fazla ödemim olmuştu ama baya bir fazla doktorum lasix yazmıştı başka bir doktor tanıdığıma sordum ödemi hemen atman lazım preeklampsiye çevirir ömür boyu tansiyon hastası olarak kalırsın demişti ben onu kullandıktan sonra geçti isterseniz siz de doktoruna gösterin ödeminiz çok fazlaysa