Kızlar muayenehanede daha özel daha geniş ilgilenilir diyorum ama öte yandan da atıyorum tahlil için başka yere gidip ondan sonra onu doktorunuza götürüyorsunuz falan. Bunlar da dezavantajı. Ya da gecenin bi yarısı acil durum olunca hastaneye yönlendiriyorlar. Hastanede de birebirde ayrılan zamandan kısılıyor gbi. Sizce hangisi daha iyi, ne düşünüyorsunuz?