Bebegimin alt 2 disi cikti. Emzirirken isimalara basladi. Ne yapacagimi sasirdim. Isirinca istemsiz bagiriyorum. Ve bunu oyun zannedecek diye cok korkuyorum. Siz nasil davraniosunuz bu durumda? Acaba ust disler gelecegi icin yani kasindigi icin mi yapio. Yoksa ust gelince dahada kotusu mu olacak?