Tazebiranneee
bende sezaryen doğum yaptım, doktorum korse takmamamı iç dikişlere zarar verebileceğimi söyledi. Doğum yapalı yaklaşık 4 ay oldu, diyet, egzersiz ve ağır kaldırmak yasak olduğu halde hamilelikte aldığım 18 kilonun 12 kilosu gitti ama göbek hala duruyor 🙄 aynada hala 3-4 aylık hamile gibi görüyorum kendimi 😢