[silindi] [bilinmeyen] golden gostın tadı çokgüzel. Similac da fena değil. Bütçene uygun olano seç ikiside baya iyi mama
G_ADAN [bilinmeyen] bende golden kullanıyorum 25 günlük kızıma memmunum gaz derdimiz de yok öbür mamalara göre tadı daha güzel kızımda bir sorun yaşamadık mama değiştirme ihtiyacı duymadım hiç
Pelrenc İnek sütü bazlı mamalardan en iyisi similac. Keçi sütü bazlı mamalarda da en iyisi golden goat. Ben gaz yapmaması için ayrıca tadı ve kokusu da iyi olduğu için içeriğine güvendiğim golden goat u kullanıyorum. Hamileyken mamaları çok iyi araştırmıştım içerik karşılaştırması yapmıştım ve bunda karar kıldım.