Irmakinannesiiii Merhabalar anneler size bir sorum olacak 6 ay 23 günlük bebeğim var oturabiliyor evimizin aşşağisinda park var salincağa oturtup sallaya bilirmiyim yavaş bir şekilde 😁
pilavustutavuk Irmakinannesiiii bende iki sallamistim 6-7 aylikken… O aylarda daha farkinda degiller ama ilk annelik duygularımla ben daha cok mutlu olmuştum 🤭🤭
Cinarrr Irmakinannesiiii millet sex yaparken çığlık attigini bunun bir sorun olup olmadığını soran arkadasin postunda canım 😂ben sana söylüyorum git salla çocuğunu mutlu olsun
Cinarrr Yesilcay kız bişey olmaz aktivex ıslak mendille sil çocuğun dokunacagi yerleri hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle akranlarla oynamamak sosyalleşme mek virüs ten daha tehlikeli çocuklar için
Yesilcay Cinarrr saygı duyarım bebek hemşiresi oldugum için hasta çocuklarla iciceyim sağlık herşeyden önemli.6 aylık bebekle evdede verimli vakit geçirilebilir benm düşüncem.allaha emanetler 😌
mermik Irmakinannesiiii ben kizim 8 aylıkken götürdüm ilk ama keske daha önce goturseymisim dedim 🙂 siliyorum güzelce sallıyorum. Ince bi atki gibi biseule baglayabilirsiniz salıncağa bebisi. Bence o da sever 🌸