birfincantuzruhu Mommyyii 39. gün oldum. Normalde benim kanamam 10. gun bitmişti sonra azar azar tekrar olmaya başlamıştı. 39. gün bildiğin afedersin kırmızı regl kanı yoğun bi şekilde gelmeye başladı beraberinde bel karın ağrısı da eşlik etmişti.
Mommyyii birfincantuzruhu himm anladım canım. Bnmde bugün 22 gün oldu . Bugünkü kanama da kırmızı renk yoğun ve iki kere küçük pihtilasmasi geldi normale göre biraz fazla kanama bel ağrım var adet mi oluyorum anlamadım
Mommyyii birfincantuzruhu peki kırk çıkmadan adet olunca , adet bittikten sonra lohusa kanaması devam ediyo mu bi bilginix var mı 🤔