Umutum1 sirdaass banada Bi el atın kızlar ya.Kızımın doğdu doğalı uykusu yok şuan 8 aylık. 2.ayında sorunlar yaşadık sallamak zorunda kaldım o zamandan beri sallıyoruz hamak beşikte.3.aydan beri uykusu bozuldu müthiş düzenliydi uyanacağı saatler belli mama vereceğim saatler belliydi resmen o derece.5.ayda süt alerjimizi öğrendik belirtiler sonucunda.Her denileni yaptım alerjiden uyumuyor dedik ama hala yok hala yok…😢akşam 7-7.30 gibi uyur bazen bu 8-8.30a sarkıyor 12ye kadar bazen deliksiz bazen bi sağ bi sol döne döne uyur.Bi günü bi gününü tutmuyor resmen.Gece şöyle sabaha kadar sadece 1-2 kez mama için uyanıp sonrasında olduğu gibi uyuduğunu görmedim hep bi yarı uyanıklık hali.Ortamda asla ses olmaz sıcaklık iyidir ve karnı tok yatar loş odada.Hatta oturup ağladığımı bilirim ara ara.Gören Allah yardım etsin der o derece çoğu var azı yokk..Dünden beri baybay nıght uyku damlasını araştırıyorum,içimde el vermiyor uyusun diye damla kullanmak.Ama çook tükendim.Sabahta 5 dedim mi ayılmaya başlar ve 5.30da güne başlarız bu bazen 6 oluyor o zaman eşime devredip 2 saat uyuyorum anca.Gündüzleri 2 uyku yapar.Sabah 9-10 gibi 30 dklık Bi uyku,öğleden sonra 2-2.5 saatlik Bi uyku yapar