ali_aysen_karul bizde 47 günlüğüz ve sadece meme ile besleniyoruz,oğlum toplu bir bebek olmasına rağmen ve doktorların sen bunu duyuramazsın dediği halde ilk 10 günden sonra hep meme verdim,bazen emerken yorulabiliyorlar,meme ile oynamaya başlayınca ara verip sırtını sıvazlayıp gazını çıkardıktan sonra tekrar veriyorum ben öyle devam ediyor,meme verdikçe sütünüzde artar ve yeter ,doktorunuzda kilo alımı iyi derse mamaya hiç gerek yok bence