Dilaraciftci1 nişasta iyi bir sey değil malesef olmamasi daha iyi.
Şeker butun mamalarda var malesef ama şunu soyleyebilirim piyasadaki en zengin içerikli mamalar sma, aptamil, bebelac, bebelac gold, similac evolvia filan.
Yedirdiğiniz mama güzel yani.
İnanin hiç bir fikrim yok