Kızlar merhaba benim bebeğim 3 aylık şuan sma mama kullanıyorum ama değiştirmek istiyorum Bebelac geçmeyi düşünüyorum çok met ettiler Gold yada nutriconfor kullanan var mı güzel mi tadı kokusu bebeğe yarayışlı mı yada herhangi bi sorun yaşayan oldu mu.
Bu arada ben Bebelac thickener kullanıyorum kıvamlaştırıcı bebeğimde reflü var onun yanı sıra Bebelac mama olsun istedim