Kizlar merhaba,
Dün ailemle alakali üzücü bir haber aldim. Babam düsmüs ve bacaginda 4 yerde kirik varmis acil ameliyata alinacakmis. Her evlat gibi böyle bir durumda ailemin yaninda olmak istedim. Ailemle aramda 1000 km var. esime ben gitmek istiyorum dedim. Esimde 2 aylik bebekle ne isin var dedi. Baya bi tartistik olay su sorun bitsin biz evliligimizi gözden gecirelime kadar geld. Dünden beri agliyorum sinirlerim altüst 😔 ve esim gelip benle konusmayi veya özür dilemeyi bile denemedi. Kizimda bugün hep huzursuz sütüm azaldi gibi hissediyorum. Üzüntüden süt kesilir mi? Bilgisi olan varmi?