Merhaba anneler iki gün önce sezeryan ile doğum yaptım dün sütüm geldi. Öncesinde sol kolumun altında yağ bezesi vardı ve sütümün gelmesi ile kolumun altında acayip bir şişlik oldu ne yapacağımı bilmiyorum bilen duyan yaşayan olduysa yardımcı olur musunuz😔