BEN ŞOK meme bağımlısı oğlum memeyi reddediyor. Geceleri emiyor ama günduz sadece sabah uyandiginda emiyor tekrar emmek istemiyor. Gecede üç kez uyanıyor hemen emip uyuyor. Ekgidayi güzel yemeye başladı acaba bundan dolayımı reddediyor. Üç öğün veriyorum+ bir ara öğün yapıyorum kilo alımı azdı o sebeple öğün arttirdim doktora sormadan yanlış mı yaptım bilemiyorum ama bu şekilde neşeli,mutlu ve maşallah kan değerleri herşeyi iyi 🤷 ekgidayi azaltmali miyim?