Biz de 3.ayimiza girdik aynı sorunu yaşıyoruz sürekli hırıltılı kendimi sucluyordum en başta üşütüyorum oğlumu diye ama doktora götürdüm normal dedi bebeklerin burun delikleri çok küçük olduğu için çabuk tikaniyormus o yüzden öyle oluyormuş.bende okyanus suyunu sıkıyorum ama burnunu biraz sıkıyorum ki okyanus suyu iyice yukarı çıksın diye doktor öyle söylemişti.ama çok fazla burun aspiratörü ile çekmemeye calisiyorum açık hava da iyi geliyor günde 5 dk dışarı çıkarabilirsiniz.yukarida bir annenin dediği gibi burun aspiratörü ağızla çekilenden alın ben diğerlerini kullandım ama bebeğin burnunu yara yapmaktan başka hiçbir işe yaramıyor kendinizin nefesle çektiği çok iyi size onu tavsiye ederim😊