Kızlar canım anneler merhaba… kızım 3 buçuk aylık, memede çok kalmadığı için duymadığından hipp mama veriyorum. Mamam bitmek üzere ve sipariş verdiğim mamanın gelmesine 3 gün var. Yakınımda alerji maması var. İkisini bir karıştırıp versem problem olur mu? 2 kaşık hipp 1 ölçek neocate alerji maması karıştırıp versem olur mu? Mamanın tadı kötü olduğundan 1 ölçek koymayı planlıyorum. Bu şekilde deneyim yaşayan annelerimiz varmı?? Yardımcı olurmusunuz canım anneler 🙈🥰😞