iki_prens_annesi Benim kızım da Nisan’da 3 yaşına girecek hala tuvalete yapmıyor istemiyorum beze yapayım diyor.Bir tane 14 aylık kardeşi var her şey zaten iki katı zor.Birde 10 haftalık hamileyim bu ara zaten mümkün değil tuvalet eğitimi vermem çünkü bulantı ve halsizlik beni bitirdi,doğumum yaz sonuna denk geliyor o zamana kadarda alışması lazım.Offf en zor dönem olabilir yaa gerçekten keşke pat diye alışsalar