yeninesilmom oğlum 8 aylık ben de aynı sizin gibiyim, her ihtiyacında hemen yanındayız, öyle gözünden yaş gele gele ağladığı Bi tek aşı da oluyor 😊 ben yanlış olduğunu düşünmüyorum, bebek öyle güvenli bağlanma sağlıyor. Çok da güler yüzlü neşeli Bi bebek, bu aralar emeklemesi için zorluyoruz mesela gidemeyşnce ona sinirlenip hırs yapıyor ama öyle öyle bacakları kaldırmaya başladı. Ya da işte babası biberonu kendi tutmasını istedi başta ona bi söylendi şimdi kendi içiyor. Gerek yok bence ağlatmaya hep derler şımarık olur diye ama ben inanmıyorum daha çok küçükler