Esyagiz. Benimde bir kızım var Şuan 7 aylık. Görümcemin ikiz oğulları var 2 yaşında. Kayınpederim kızımın üzerine çok titriyor çok seviyor Buda görümcemin zoruna gidiyor. sürekli kızımla çocuklarını yarıştırma çabasında buna ne demeli? Kıskanıyor mu sizce? Böyle halalık olur mu gerçekten şaşırıyorum