Hanımlar merhaba 2 aylık bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum ama hastanede beni içeri almadıkları için içeri alan bi klinikte yaptırmak istiyorum. Derisi bileşikse iyileşme süreci uzayabiliyormuş. Korona zamanı klinik sıkıntılı mı olur sizce? Ya da çocuk doktoru keserse cerrah kadar iyi olmayabilir mi? Deneyimli anneler yazarsa çok sevinirim.