DilanG teşekkürler darısı başınıza cuma günü gittik iğne yapıp uyuşturuyor 15 dk bekliyor iğne yapmada ağlıyor bebek aynı aşıdaki gibi. Sonra kucağımda avuttum. İşlem max 10 dk sürdü il dışından geldiğimiz için 30 dk bekletti kanamayı kontrol etti. Kanama olmadı 3 krem verdi cuma ctesi pazar ptesi kullanıyoruz sslı günü de yıkayıp kremleri bırakacağız. İlk başta ödem oldu şişlik meydana geldi bez değişiminde hassasiyet kaynaklı ağlamada oluyor ama zamanla şişlik iniyor hassadiyet de azalıyor bakalım duş sonrası nasıl olacak onu da yazarım