Yaseminaselkeskin Kızım bir yaşinda iki gündür göbeğinde hoş olmayan bir koku var duş almasi gerek diye düşündüm ama koku devam ediyo ve hafif akıntı gibi bişi var başina geln var mi arkadaşlar
Gorkeminannesiii Yaseminaselkeskin 1 yaşındaymis ay bilemedimki normalde yenidogan bebeklerinki kuruyana kadar akar bi doktora götür canimm
Senanur55 Benim bebeğimde öyleydi 1 aylıkken göbeğinde sarımsı bir akıntı ve koku vardı cerraha götürdük orayı yakmıştı 3 gün sargıda kaldı ve geçti. Ama sizin bebeğiniz 1 yaşındaymış bilemedim yani🤷♀️